שיחת מדיה ויקי:Loginprompt
הוספת נושאמראה
תגובה אחרונה: לפני 9 חודשים מאת החבלן בנושא מה קרה פה?
מה קרה פה?
[עריכה]החבלן, תוכל להסתכל בבקשה בהיסטוריית הגרסאות ולוודא שהעריכה האחרונה תקינה? יש לך מושג מה השתנה שם? פעמי-עליון (שיחה) 15:09, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- בנוסף, אשמח אם תעיף מבט בויקימילון:Huggle/Config.yaml וויקימילון:Huggle/Message שנוצרו לאחרונה (אין לי מושג אפילו אם הם במרחב הנכון). פעמי-עליון (שיחה) 15:14, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- אני ממש לא מבין בהודעות המערכת ובכל ההגדרות הפנימיות של ויקיפדיה.
- הריקון של ההודעה נראה תקין, 99.9% מהמשתמשים לא ייגעו בעוגיות. ומי שכן, יודע מה ההשלכות של זה.
- לגבי ההגדרות של Huggle, אין לי מושג אם זה מוגדר נכון. אני רואה שבוויקיפדיה העברית גם יש הגדרות כאלה במרחב המיזם (w:ויקיפדיה:Huggle) החבלן (שיחה) 15:23, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- אבל אם אתה רוצה תשובה טובה יותר, כדאי להתייעץ עם אחד מעורכי הממשק של ויקיפדיה העברית. החבלן (שיחה) 15:25, 19 באוגוסט 2025 (IDT)