שיחה:ענש קולקטיבי
הוספת נושאמראה
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת אליצור יחיא בנושא עונש וענישה
עונש וענישה
[עריכה]לדעתי יש להפוך לערך בשם ענישה קולקטיבית בצורת הביטוי הנפוצה ואין מוסיף עליה כלום צורת זו די בהפניה לשם כך. וכן ברבים מן ערכי הביטויים אליצור יחיא (שיחה) 16:26, 30 בדצמבר 2024 (IST)